Jacket inspiration


Dit keer wat inspiratie over leren jasjes. Deze jasje kan je heel makkelijk combineren met bijna alles. Omdat ik veel meiden raad vragen over hoe dit te combineren, dacht ik dat het wel leerzaam zou zijn om dit ook met jullie te delen.

By pinterest.com

Dit is een jasje met leren mouwen. Deze zijn op dit moment heel populair. Je kan ze in verschillende winkels vinden in alle soorten en kleuren. Bij dit jasje kan je shirtjes, tuniekjes en rokjes van allerlei kleuren. Het enige nadeel is dat dit jasje al uit twee kleuren bestaat. Dus combineer met maximaal een extra kleur naast zwart en grijs.

By pinterest.com

Zwarte jasjes zoals deze hiernaast zijn mijn favorieten. Lekker simpel en uitstekend te combineren met alles wat je maar wilt. Bijvoorbeeld leuke grijze sjaal, witte bloes, zwarte trui en een lichtblauwe jeans zoals hiernaast.

Ik hoop dat ik jullie meer inspiratie heb gegeven over het combineren van jasjes.

 

 

Wat vinden jullie van deze jackets?

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

Geef een reactie

