Review Colgate Max White One Optic


Voor jullie heb ik de tandpasta getest om te ervaren of deze aan de verwachtingen voldoet. Het belooft namelijk direct wittere tanden na één keer poetsen door optische witmakers.

By moroccanmansion.wordpress.com

De tandpasta is blauw van kleur met daarin kleine donkerblauwe stripjes. Als je met deze pasta je tanden poetst, verandert de kleur in een donkerblauwe schuim. Daarnaast heeft het een lekkere mintsmaak wat ik lekker vind.

colgate

By techpodo.net

 

Ik heb deze tandpasta meerdere malen getest om te kijken of er een verschil is. Mijn ervaring is dat ik een klein verschil zie aan mijn tanden. Ze zien er iets witter uit, maar meer ook niet. Aan de andere kant voelen mijn tanden wel een stuk schoner aan in vergelijking met andere tandpasta’s die ik uitgeprobeerd heb.

Deze tandpasta kost bij Kruidvat €3.99.

Al met al is het een fijne tandpasta die ik zeker aan jullie aanraad.

Wat vinden jullie van deze tandpasta?

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

Een gedachte over “Review Colgate Max White One Optic

  1. Pingback: Mini shoplog | MoroccanMansion

Geef een reactie

