Sneakers time!


Het is weer tijd voor een nieuw artikel. Dit keer ga ik het hebben over sneakers die eigenlijk bijna heel het jaar gedragen kunnen worden. Althans ik doe dat wel en ik ben in deze periode actief op zoek naar nieuwe sneakers, omdat de oude versleten zijn.

sneaker 4

cosmo.lv

Ik zelf wil nieuwe sneakers van New Balance. Deze zijn populair in deze tijd en je hebt ze in heel veel kleuren. Hierdoor heb je voldoende keuze om de kleur de kiezen die jij wilt! Ik heb de sneakers in de winkel gepast en ze zitten superfijn. Alleen ben ik nog niet uit over welke kleur sneakers ik wil kopen. Ik vind de paarse met blauw en de roze sneakers heel mooi. Zodra ik een heb gekocht zal ik er een artikel over schrijven.

sneaker 2

zalando.nl

sneakers

zalando.nl

 

 

 

 

 

 

Verder zie ik bij veel meiden de Nike sneakers. Wat opvalt is dat de meiden deze runners gebruiken om naar school of werk te gaan. Ik vind zelf dat je deze sneakers gewoon ook aan kan trekken en vooral bij sneakers hoef je je niet te houden aan de naam. Lekker de sneakers dragen die je maar wilt.

sneaker 3

pinterest.com

Wat vinden jullie van de runners die gewoon gedragen worden bij hun outfit? En welke sneakers dragen jullie of raden jullie aan?

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

4 gedachtes over “Sneakers time!

Geef een reactie

