My everyday Labello’s


Lippenbalsems zijn er in allerlei kleuren en ieder heeft zijn eigen werking. Ikzelf smeer mijn lippen heel de dag door en die van Labello blijven voor mij de beste lippenbalsems.

moroccanmansion.wordpress.com

In deze wintermaanden gebruik ik nu voornamelijk de paarse Labello. Dit komt omdat deze direct je beschadigde lippen herstelt door de 2-in-1 formule. De witte kern aan de binnenkant herstelt je droge en beschadigde lippen. En de roze buitenlaag geeft je lippen een glans. Dit is zeker een aanrader voor degene die ook altijd droge, beschadigde lippen heeft. Hij kost bij de Kruidvat €2,99.

moroccanmansion.wordpress.com

labello_repair_beauty

2-in-1formule

 

 

 

 

 

Wat ook een fijne labello is is die van pure&natural. Pure&natural zijn producten die geen kunstmatige of conserveringsmiddelen bevatten. Onder deze subgroep vallen de volgende vier: kamille&kalendula, olijf&citroen, munt&mineralen en melk&honing. Deze laatste heeft een zoete geur van de honing die erin zit en kalmeert je lippen. Het maakt droge lippen zijdezacht en voedt deze met de jojobaolie en sheaboter die erin verwerkt zijn. Ook deze is zeker een aanrader voor een ieder die zachte lippen wilt en heb ik bij DA voor €3,09.

IMG_7218[1]

moroccanmansion.wordpress.com

 honing

 

 

 

 

IMG_7221[1]

moroccanmansion.wordpress.com

En de laatste die ik soms gebruik is die van fruity shine cherry. Deze geeft je lippen een mooie rode kleur en het bevat een lekkere geur van kersen. Daarnaast houdt het de vochtbalans op peil en het bevat SPF wat ervoor zorgt dat je lippen beschermd worden tegen UVA-stralen.  Deze heb ik gekocht bij DA voor €2,49.

Dit zijn mijn favorieten die ik vooral in deze koude tijd gebruik.

Welke gebruiken jullie voor jullie lippen?

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

 

Een gedachte over “My everyday Labello’s

  1. Pingback: Favorieten en opgemaakt | maart 2015 | MoroccanMansion

Geef een reactie

