Review Alpro yoghurt naturel


Ik liep laatste in een supermarkt en daar zag ik Alpro in de aanbieding staan. Tweede product gratis. Normaal gesproken eet ik nooit deze producten, maar omdat ze nu in de aanbieding waren heb ik twee stuks gekocht. Ik heb voor het eerst een soja-product gebruikt en mijn ervaringen wil ik met jullie delen. Normaal gesproken eet ik nooit soja-producten, maar ik dacht ik ga het een keer uitproberen.

Alpro gebruikt plantaardige producten wat rijk is aan eiwitten, supergezond is en duurzaam is. Ze hebben een breed assortiment dat bestaat uit yoghurtproducten, melkproducten en nog veel meer. Zeer geschikt voor mensen die niet zo van de melkproducten zijn of geen producten mogen met gluten erin.

moroccanmansion.wordpress.com

Toen ik het voor het eerst proefde was ik verbaasd over de smaak. Bij andere yoghurtproducten vond ik het altijd zuur en moest ik wat suiker in doen. Maar bij Alpro heeft het al een superlekkere smaak waardoor ik geen suiker hoefde bij te voegen. Het bevat sojabonen en vitaminen B12 en D2 wat je nodig hebt voor rode bloedcellen en D2 geeft je een energieboost.

moroccanmansion.wordpress.com

Je kan het lekker eten met fruit en soms doe ik ook veel muesli in. Dit is ideaal als ontbijt of bij de lunch om zo je dag door te komen. Ik raad het iedereen aan om een product van Alpro uit te proberen. Ik doe het nu steeds vaker in mijn boodschappenmandje.

Welke Alpro-producten eten jullie? En eet je het als ontbijt of lunch? 

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

Geef een reactie

