Review Comme une Evidence


Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Dit keer het parfum Comme une Evidence 50ml. van Yves Rocher die ik een tijdje gebruik. Hierdoor kan ik mijn bevindingen met jullie delen.

Deze parfum behoort tot de bloemige groene geurfamilie. Het parfum bevat drie belangrijke noten, namelijk de topnoot rabarber, de middennoot roos en wilde lelietjes-van-dalen en de basisnoot patchoeli, mos en muskus. Daarnaast bestaat het parfum uit essentiële oliën van bergamot, patchoeli, petitgrain en absolues van jasmijn en roos.

moroccanmansion.wordpress.com

moroccanmansion.wordpress.com

Comme une Evidence heeft een subtiele geur die dagelijks gedragen kan worden. De geur is lekker fris en vrouwelijk en kan op ieder gelegenheid. Wel wordt de geur naarmate de dag vordert minder, maar je blijft het nog wel ruiken.

comme une evidence

moroccanmansion.wordpress.com

 

Deze parfum heb ik gekocht voor €17.95. Ik heb zelf deze gekocht op hun website en het is zeker een aanrader. Als je van een subtiele geur houdt die niet al te zwaar is dan is het proberen waard.

Deze parfum bestellen?

Welke parfum gebruiken jullie? 

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

5 gedachtes over “Review Comme une Evidence

  1. Ik gebruik deze parfum al maanden en de flacon is nog steeds niet leeg, een zuinig product dus. De eerste seconden na het opspuiten, vind ik de geur veel te straf, maar na enkele minuten is de alcohol vervlogen en ruik je een zachte, bloemige geur. Een echte zomerparfum als je het mij vraagt.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

