The trendy springtopics


Het wordt weer wat warmer en hier en daar schijnt de zon. Voor je het weet staat de lente weer voor de deur. Overal wordt er langzamerhand begonnen met de lentecollectie. Daarom vandaag een artikel over dé items die moet hebben voor de lente.

1. Sneakers

Sneakers zijn niet meer weg te denken. We hebben felgekleurde sneakers gehad die in het afgelopen najaar trendy waren. Maar de trend zijn nu de witte sneakers. Hier en daar zie je ze steeds vaker in de nieuwe lentecollectie. Adidas en Sacha hebben zo’n schoenenlijn en er zullen gegarandeerd meerdere merken volgen.

 

Sachashoes

Sacha

Adidas

Adidas

 

 

 

 

 

 

  2. Pastelkleuren

Ook de pastelkleuren zijn weer helemaal in. Vooral roze en mint zie je terug in kleding, zoals jasjes en broeken.

pastelkleuren trends

marieclaire.co.uk

Daarnaast kom je ze ook tegen als je kijkt naar accessoires. Van kussentjes tot kantoorspullen, je kan het zo gek niet bedenken. En eerlijk gezegd, ze zijn onmisbaar voor de lente. Ze fleuren je lekker op!

Michael Kors

Michael Kors

3. Denim

Dit is een trend die weer terugkeert. Blauw is weer helemaal hot en het is een kleur die goed gecombineerd kan worden. Je ziet ze terug in rokjes, broeken en jurken. Het maakt niet uit of het lichte of donkere blauw is, alles wat blauw is, is goed.

lehautestyle.com

lehautestyle.com

4. Printjes

Wat mij ook is opgevallen, is dat ik steeds vaker printjes zie die ons weer terugbrengen naar de jaren 60. Je heb lieflijke  of romantische bloemenprintjes op kleding, schoenen en tassen. Op mantels kom je weer de grote prints tegen.

Nike trends

Nike

En bij de mannencollectie is dé trend om jassen, bloesjes of shirts met dierenprintjes of grote kleurrijke bloemen te hebben, bijvoorbeeld op de mouwen of volledig op een bloes, zoals je hieronder ziet.

trend voor mannen

V&D

Ik kijk naar uit wat er in de komende weken in de winkels komt te hangen. Zelf vind ik het leuke trends met vooral de nadruk op de witte sneakers en de pastelkleuren. Ik hou van stoere outfits en dat komt helemaal goed met de komende trends!

Welke trends voor het voorjaar zijn jullie tegengekomen? 

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

11 gedachtes over “The trendy springtopics

  1. Ik ben zo blij dat pastelkleurtjes helemaal in zijn deze zomer! Ik ben net een mooie roze tussenseizoen jas gaan kopen bij H&M en kan niet wachten om deze aan iedereen te showen. Lichte, subtiele kleurtjes vind ik ook prachtig staan bij bloemenprintjes. Dat is twee keer goed nieuws voor mij, want deze modetrends vind ik absoluut geweldig.

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: 5X nagellak zomertrends 2015 | MoroccanMansion

Geef een reactie

