Promote your blog here!


Ik heb de 100 volgers behaald! En daarom een extra bericht voor jullie. Ik ben nu enkele maanden bezig en het bereiken van deze mijlpaal, daar ben ik super blij mee! Zonder jullie was het nooit gelukt en daarom wil ik jullie allemaal bedanken voor de moeite die jullie hebben genomen  om mij te volgen. Dit geeft mij weer extra motivatie om door te gaan en nog meer artikelen te maken die jullie leuk vinden.

Zoals de titel als zegt is het tijd dat ik jullie beter leer kennen. Jullie mogen onder dit artikel in de reactie je blog promoten! Hoe jullie het doen maakt mij niet uit. Ik zal dan een kijkje nemen op jullie blog.

Verder mag je in de reacties ook feedback geven. Dingen die je vaker wilt zien of dingen die anders kunnen. Alles is welkom!

Als laatst wil ik jullie alvast een voorproefje geven wat er binnenkort gaat gebeuren. Binnenkort krijgt mijn blog een nieuwe logo die mooier is dan die ik nu heb. Daarnaast ga ik een leuke winactie weggeven bij de 150 volgers. Dus deel dit met anderen zodat zij mijn blog ook gaan volgen!

Waar gaat jullie blog over? 

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

26 gedachtes over “Promote your blog here!

      • Eigenlijk ben ik ook wel een beetje verwondert dat ik al 15 volgers heb en ben denk ik 1 of 2 maand bezig. Iedere keer dat er iemand bijkomt spring ik een gat in de lucht!
        Dankje om eens te gaan kijken! Moest je tips of verbeteringen hebben mag je het me altijd zeggen. x

        Liked by 1 persoon

      • Jaa, het belangrijkste is dat je er plezier in hebt met het bloggen. De rest komt vanzelf.
        Thanks, ik hoor het graag als je feedback hebt. Je kan het hieronder plaatsen!

        Like

  1. Babs Life Style is een blog die ik heb gemaakt heb om te delen wat mij inspireerd en over wat ik doe op het gebied van – Lifestyle , Reizen , Woondecoraties , Ontwerp , Beauty & Fashion.Iedere woensdag en zondag deel ik een post over beauty, lifestyle of travel.. Het blijft steeds een verassing. :)

    https://babslifestyle.wordpress.com

    Liked by 1 persoon

  2. Hello iedereen,

    Een toffe blog, en een leuk idee om anderen toe te laten hun blog te promoten!

    Ik ben pas een blog beginnen schrijven over beauty, lifestyle, food en fashion. Ik geef vooral tips voor vrouwen met een druk leven, die ik zelf proefondervindelijk gevonden heb. Dus neem gerust een kijkje en laat me weten wat jullie denken! Alle tips zijn hartelijk welkom.

    P.S. ik heb momenteel een actie lopen waarbij je korting krijgt op een ticket voor de Ladies Fair van volgend weekend in Gent!

    Liked by 1 persoon

  3. Leuk dat je al even op mijn blog bent komen kijken! Ik ben pas net begonnen en vind het heel leuk om ook steeds te zien wat anderen meiden doen. Zoals je misschien al had gezien schrijf ik veel over beauty, health en lifestyle! Het zou heel leuk zijn om wat nieuwe volgers te krijgen en uiteraard neem ik dan ook direct een kijkje bij de andere blogs! Misschien tot snel. Liefs, Marciëlla.

    Liked by 1 persoon

  4. Hi beauties! Onze blog ( 2 besties sinds de basisschool al) gaat over onze passie voor make-up ( ook budget proof ) , haar en lifestyle. We schrijven reviews en ook leuke interessante dingen over bijvoorbeeld waarom water drinken zo gezond is! Wij zijn net een weekje begonnen en vinden het super leuk om te doen. Dus kom een kijkje nemen op onze Blog : http://www.bestiebeautyblog.wordpress.com !

    Ook kun je ons volgen op instagram onder de naam : Bestiebeautyblog!

    Liefs,
    Bestie Beauty Blog

    Liked by 1 persoon

  5. Mabeliasophia.wordpress.com is nog niet zo heel lang bezig,maar ik vind het echt super leuk om te doen! Het is een lifestyle blog met een persoonlijke twist er aan en af en toe wat beauty en fashion… Super leuk trouwens om te zien hoe je bent gegroeid de afgelopen maanden!

    Liked by 1 persoon

    • Wat leuk dat je ook aan het bloggen bent! Ik zal zeker een kijkje nemen op je blog. Aah leuk om te horen dat je een verandering ziet bij mij. Ik vind het steeds leuker om te blijven bloggen en krijg steeds meer bezoekers die mijn artikelen lezen en lieve commentaar achterlaten😊Liefs, Bouchra

      Like

Geef een reactie

