Favorieten en opgemaakt | maart 2015


We zitten weer inmiddels in april en maart is voorbij gevlogen. Dit keer laat ik jullie mijn favorieten van de maand maart zien. Het zijn in totaal 5 producten die ik ook deze maand heb opgemaakt. Daarbij beschrijf ik welke producten ik wel en welke ik niet aan jullie aanraad op basis van de ervaring die ik heb met de producten. Ik heb de producten voor een lange periode gebruikt en kan nu beter mijn mening hierop baseren.

Nivea | verfrissende reinigingsmelk

Het eerste product is de reinigingsmelk van Nivea die ik dagelijks als eerste stap voor mijn gezichtsreiniging gebruik (lees hier meer over). Dit is een van mijn favorieten, omdat het mijn gezicht heel goed reinigt en hydrateert. Deze is voor mij onmisbaar en zeker aan te raden als je de normale huid hebt. Heb je een gevoelige huid? Geen probleem daar hebben ze ook eentje van, de roze variant.

DA | oogmake-up remover lotion

Het tweede product is de ooglotion van eigen merk DA. Dit is alweer het derde flesje dat ik heb opgemaakt. Dit is zeker een aanrader als je ook gevoelige ogen hebt. Ik gebruikte voorheen ooglotion op crèmebasis, maar daar irriteerde mijn ogen heel erg van. Dat kwam, doordat de crème in mijn ogen ging zitten.

Da make-up ooglotion

Da make-up ooglotion

Dit is een product dat ik zeker blijf gebruiken voor het verwijderen van mijn oogmake-up. Het ruikt ook nog eens lekker door de kamille extract dat erin verwerkt is.

Dove | handcrème Deep Care complex

Daarnaast heb ik ook de handcrème van Dove deze maand opgemaakt. Ik smeerde mijn handen altijd in ’s avonds met dit product. Op die manier kreeg ik zachte handen de volgende ochtend. Je handen plakken er niet van en het dringt diep in je huid waardoor je handen zich herstellen. Zeker een aanrader voor als je droge handen hebt.

Listerine | Total care Enamel Guard

Mondwater van Listerine. Zoals ik eerder beschreef in mijn mini shoplog (lees hier meer over), gebruikte ik eerder nooit mondwater. Ik heb het een keer uitgeprobeerd en het flesje helemaal opgemaakt. Persoonlijk vind ik het aan de ene kant dat mijn tanden er schoner van werden, maar vind de smaak minder.  Zelf schreven ze 20ml voor, maar ik vond een klein dopje voldoende. Ik wil een andere smaak gaan proberen en kijken of dat betere smaak heeft.

Labello | Repair & Beauty

Tevens heb ik een verslaving aan labello’s waar ik ook een artikel over heb geschreven (lees hier meer over). Ik kan gewoon niet zonder meer, erg hé. Dit keer is een van mijn favoriete Labello’s op, namelijk de repair and beauty.

Labello Repair  Beauty

Labello Repair Beauty

Dit is en blijft een van mijn favorieten, omdat mijn lippen hierdoor goed en snel herstellen. Deze ga ik zeker weer kopen en is ook aan te raden voor diegene die schrale lippen heeft.

Dit waren mijn favoriete producten voor deze maand. Alle producten heb ik zelf gekocht. Dit is de eerste keer dat ik er een artikel over heb geschreven. De volgende maand komt er weer een artikel van met nieuwe favoriete opgemaakte producten!

Van welke bovengenoemde producten willen jullie een uitgebreid review van ontvangen? En welke favorieten hebben jullie?

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

 

2 gedachtes over “Favorieten en opgemaakt | maart 2015

  1. Leuk blog heb je! Ik vind vooral skincare leuk om te lezen. Mijn favoriet de afgelopen maand is denk ik de bourjois healthy mix foundation die fijn is voor mijn (erg) droge huid.

    Liked by 1 persoon

    • Dankjewel! Leuke favoriet! Wat helpt tegen een droge huid is te wassen met lauwwarm water (en af te deppen), gezichtsmaskers te gebruiken en dagcrème speciaal voor droge huid te smeren, voordat je make-up gebruikt. Misschien dat dit helpt als je het nog niet geprobeerd hebt ;-)

      Like

Geef een reactie

