Review Glam’eyes Rimmel London liquid eyeliner


Het is weer tijd voor een review! Dit keer heb ik de eyeliner van Rimmel London voor jullie getest. Ik heb meerdere eyeliners uitgeprobeerd en dit is één daarvan. Ik heb de eyeliner voor een lange tijd gebruikt om te kijken wat het beste resultaat is.

rimmel london liquid eyeliner review

moroccanmansion.wordpress.com

De liquid eyeliner bestaat uit een dun zwarte vloeistof dat op een normale huid goed blijft zitten. Op een vette huid blijft het minder goed zitten. Ik heb dit gemerkt doordat ik het meerdere malen heb geprobeerd voordat ik mijn gezicht had gereinigd (dan is mijn huid wat vettig) en een aantal keer op een schone huid. Op een schone huid blijft het zeker heel de dag goed zitten en deze eyeliner krijgt daarnaastgeen matte effect wat andere eyeliners wel weer doen.

rimmel london liquid eyeliner review

moroccanmansion.wordpress.com

De eyeliner van Rimmel London bevat een dun kwastje waar je heel mooi en gemakkelijk zowel dunne als wat dikkere lijnen kan zetten. Een dunne lijn maak je door het kwastje eerst af te strijken aan het rand van het potje en een dikke lijn door meteen boven je oog aan te brengen. Er blijven ook geen klontjes aan het kwastje zitten, waardoor je meteen bijvoorbeeld een wing kan creëren.Wat heel fijn is aan deze liquid eyeliner is dat het een fijne steeltje heeft om vast te houden. Je kan gemakkelijk een gladde vloeiende lijn creëren zonder dat je van die bekende kreukels krijgt. Ik maak zelden fouten met deze eyeliner, vooral omdat deze een goede steeltje heeft en je daardoor de controle goed kan vasthouden.

rimmel london liquid eyeliner review

moroccanmansion.wordpress.com

Het verwijderen van deze eyeliner gaat heel gemakkelijk als ik wat ooglotion gebruik op een watje. Wel merk ik dat er wel wat restjes achterblijven dicht bij mijn waterlijn die ik weg haal met een oorstaafje. Verder is dit een product wat ik zeker aanraad, als je voor een betaalde prijs op zoek bent naar een goede eyeliner. Ik heb er zelf €6,99 voor betaald bij de Kruidvat, maar als ik zie hoelang deze meegaat gebruik ik deze liever dan de wat goedkoper eyeliners.

Ik heb wel gemerkt dat ik het in het begin lastig vond om meteen een goede lijn te zetten en deze eyeliner is moeilijker voor dames die het nog nooit een eyeliner hebben gebruikt. Voor die dames zou ik mee willen geven om eerst een goedkope uit te proberen en wanneer je de vaardigheid onder de knie hebt, dan voor deze te gaan.

rimmel london liquid eyeliner review

moroccanmansion.wordpress.com

Al met al is het een fijne eyeliner die ik zeker blijf gebruiken in mijn make-up routine. Het heeft voor mij meer pluspunten dan minderpunten. Als je op zoek bent naar een goede eyeliner dan is deze zeker aan te raden.

Wat vinden jullie van deze liquid eyeliner van Rimmel London? Welke eyeliner gebruiken jullie?

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

3 gedachtes over “Review Glam’eyes Rimmel London liquid eyeliner

  1. Pingback: Unboxing Yves Rocher #2 | MoroccanMansion

Geef een reactie

