Favorieten | april 2015


Het is weer de eerste van de nieuwe maand en dus tijd weer om een artikel te schrijven over mijn favoriete beautyproducten van de afgelopen maand. Het zijn er weer vijf producten die ik deze maand veel heb gebruikt.

Dr. Organic | Moroccan Argan Oil Shampoo

Deze heb ik zo vaak gebruikt deze maand! Dit is een hele fijne shampoo die ik heb opgenomen in mijn routine. De shampoo met arganolie zorgt ervoor dat het haar herstelt, hydrateert en verzorgd wordt.

favorieten april shampoo dr organic

moroccanmansion.wordpress.com

Deze shampoo bevat geen parabenen, SLS, kleurstoffen, parfums en agressieve conserveringsmiddelen en daarom gebruik ik het graag. Zeker een aanrader!

Essence | Volume curl mascara

Ook deze mascara is een van mijn favorieten. Ondanks dat ik korte wimpers heb, krult deze mascara toch mooi mijn wimpers. Het belooft ‘big lashes’ en ik moet eerlijk zeggen dat deze doet wat hij belooft.

mascara essence volume curl

moroccanmansion.wordpress.com

Daarnaast doe ik maar twee lagen en blijven er geen klontjes achter. Ook bij het verwijderen gaat deze gemakkelijk af wat voor mij ideaal is, want ik wil zo snel mogelijk mijn make-up eraf kunnen halen zonder heel hard te moeten wrijven.

Labello| Milk & Honey

Zoals jullie weten ben ik gek op Labello’s. Deze maand heb ik vooral deze Labello met melk en honing gebruikt. Deze maakt de lippen snel zacht door de honing en hydrateert je lippen. Daarnaast ruikt deze ook nog eens lekker!

labello milk and honey

moroccanmansion.wordpress.com

Oral B | 3D White Brilliance

Deze hebben jullie eerder langs zien komen bij mijn eerste shoplog, maar hij blijft voor mij de favoriete tandpasta. Ik gebruik deze nu elke dag, omdat mijn tanden er schoon van worden, maar ook wat witter van worden. Super fijne tandpasta en is daarom ook wat duurder dan normale tandpasta’s.

Dove |  Original

Het flesje is al bijna op, zo vaak heb ik deze deodorant gebruikt de laatste tijd. Deze ruikt lekker naar de vertrouwde geur van Dove en je huid gaat er ook niet van irriteren. Zeker een favoriet die ik blijf gebruiken.

dove deodorant

moroccanmansion.wordpress.com

Dit waren weer de favorieten van deze maand! Volgende maand komt er weer een nieuw artikel met nieuwe favorieten van de volgende maand.

Welke favorieten hebben jullie deze maand?

Volg mij ook op Instagram & Bloglovin!

 

6 gedachtes over “Favorieten | april 2015

  1. Leuk artikel!! Ben wel benieuwd naar de shampoo! Waar kun je die kopen? Ik ken het merk niet *bloos*. Ik gebruik nu John Frieda Go Blonder maar daar zitten wel sulfaten etc. in… mijn absolute favoriet van de afgelopen maand is denk ik de lippenbalsem van the Bodyshop met cocoabutter en ik heb van nivea een oogcreme die ik erg fijn vind. Mijn huid wordt er mooi zacht van!! XoXo Olivia

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

