Unboxing Catrice


Dag volgers! Het is een tijdje terug dat ik iets op mijn blog heb gezet, maar ben weer helemaal terug na een drukke periode. Dit keer heb ik een unboxing voor jullie van een pakketje dat ik van Tessa van Beautybytes heb gekregen. In het pakketje dat ik ontving  zaten vijf verschillende nagellakjes van het merk Catrice. Ik heb zelf al een aantal nagellaktjes, maar deze kleuren had ik nog niet in mijn stash zitten.

catrice unboxing

moroccanmansion.wordpress.com

#1: Luminous Nails 5 in 1

Deze zachte kleur bevat een 5 in 1 formule. Dit houdt in dat deze  nagellak bescherming biedt, de nagels versterkt, zichtbaar lichter maakt, de onregelmatigheden egaliseert en snel doet laten drogen. Het heeft een mooie kleur en ik ben ook dan benieuwd hoe deze op mijn nagels zal uitzien en hoelang deze goed blijft zitten.

catrice unboxing

moroccanmansion.wordpress.com

#2: Glitterazzi

Deze glitternagellak valt onder de groep Ultimate Nail Lacquer. Deze laat je nagels shinen en het belooft dat het lang blijft zitten. Ik ben benieuwd hoe deze zal gaan bevallen omdat ik eerder nog nooit glitternagellak heb uitgeprobeerd.

catrice unboxing

moroccanmansion.wordpress.com

#3: Meet Me At Coral Island

Dit is een van mijn favorieten. Deze koraalroze kleur staat heel mooi in combinatie met het mooie weer wat hopelijk binnenkort zal gaan komen. Het is echt een zomerkleur vind ik zelf. Er staat erop dat je maar één laagje hoeft te doen, omdat deze goed dekt. Ik ben benieuwd of dit ook zo zal zijn.

catrice unboxing

moroccanmansion.wordpress.com

#4: Kitch Me If You Can

Deze valt ook onder de groep Ultimate Nauk Lacquer en heeft mooie roségouden glitters. Deze topcoat zou ik in de winkel niet meteen pakken, omdat ik meestal normale kleuren pak. Toch ben ik benieuwd hoe deze zal uit zien op mijn nagels. Hoe meer ik er naar kijk hoe meer kleuren ik erin zie, het ziet er super mooi uit in ieder geval!

catrice unboxing

moroccanmansion.wordpress.com

#5: Luxury Nudes – Your Fresh Apri-Coat

Ik hou van nudekleuren en dit is er een die ik waarschijnlijk veel ga gebruiken. Het is ook de kleur die nu trendy is en Catrice heeft daarom deze nagellak ook ontwikkeld om met de modetrends te combineren. Deze nagellak bevat speciale bescherming voor je nagels met daarnaast een natuurlijke look met satijneffect.

unboxing catrice

moroccanmansion.wordpress.com

Dit waren de nagellakken die in het doosje zaten. Ik ga ze binnenkort testen of ze me goed bevallen. Ben je benieuwd naar een review hierover? Laat het hieronder weten dan komt er een extra artikel hierover! En verder wil ik Tessa van Beautybytes nogmaals bedanken!

Wat vinden jullie van de nagellakken van het merk Catrice?

 Liefs, 

         Bouchra

Volg jij mij al op social media?

Instagram – Bloglovin

2 gedachtes over “Unboxing Catrice

  1. Leuk! Ik heb er zelf ook een paar. Ik vind de roze topcoat met glitters er mooi uit zien maar op mijn nagels vind ik het niet echt mooi. Er zitten steeds maar een paar glittertjes op je nagel, ik had gedacht dat er wel wat meer op zou komen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

