Winactie?!


Dag lezers! Ik heb vandaag een leuke mededeling voor jullie. Een paar maanden terug heb ik jullie beloofd dat er een winactie zou komen als ik 150 volgers zou behalen voor mijn blog. Nou dat is gelukt! En daar wil ik jullie allemaal voor bedanken. Speciaal voor jullie heb ik voor het eerst een winactie bedacht! 

winactie

Wat kan je winnen?

Het winactiepakket bestaat uit het volgende:

  • Dr. Freeman Gezichtsmasker granaatappel
  • Labello Pure & Natural Kamille & Calendula
  • Yves Rocher Riche crème
  • Catrice Luxury Nudes nagellak
  • Max & More nagelstickers

winactie

 

Wat moet je doen?

Heel simpel, de volgende punten dien je te doen om kans te maken op dit pakket:

  1. Volg me op WordPress en Instagram (als je dit nog niet hebt gedaan)
  2. Deel, tag me en #winactiemoroccanmansion

Wil je extra kans maken?

  1. Volg me dan ook op Bloglovin

Let op, je instagramaccount dient wel op openbaar te staan!

Deze winactie loopt van 20 oktober 2015 t/m 27 oktober 2015

Op 28 oktober 2015 maak ik de winnaar bekend!

 

Succes!

Geef een reactie

