Unboxing Yves Rocher #2


Hi meiden! Vandaag heb ik voor jullie een unboxing van een pakket dat ik van Yves Rocher heb ontvangen een week terug. Ik heb bestel wel vaker bij Yves Rocher, omdat ze fijne producten hebben die geproduceerd zijn met natuurlijke ingrediënten. Toen ik de doos opende zag deze er als volgt uit. 

unboxing yvesrocher

 

unboxing yves rocher

Allereerst zat er de parfum van Naturelle Osmanthus (75ml.) in. Deze heb ik gratis erbij gekregen, omdat ik binnenkort jarig ben. Super leuk en een heerlijke geur, want deze had ik eerder al uitgeprobeerd! Deze heeft een frisse, bloemige geur dat verwerkt is met sambac-jasmijn, citroen, geraffineerde cederhout en natuurlijk osmanthus.

unboxing yvesrocher

Naast deze parfum kreeg ik ook een halsketting met drie verschillende edelstenen, in de kleuren roze, bruin en groen in een leuk doosje. Altijd leuk om deze te krijgen en door de drie verschillende kleuren, kan je dit afwisselen en afstemmen met je kledingstijl. unboxing yvesrocher

Ook heb ik qua haarverzorging een shampoo gekocht die de haargroei stimuleert. Deze maakt het haar sterker en stimuleert de doorbloeding, waardoor het haar voller wordt en minder haar uitvalt. Ik weet niet of dit zal aanslaan, maar deze ga ik de komende tijd uitproberen. Ik vind het hem alleen niet zo lekker ruiken, maar het gaat tenslotte om de werking. Het bevat geen parabenen en siliconen dat goed is voor je haar en het is geschikt voor alle haartypes.

unboxing yvesrocher

Daarnaast heb ik ook een voedende haarmasker gekocht dat je haar voedt en glans geeft. Ik ben benieuwd hoe deze zal zijn. Zelf ben ik voorstander van zelfgemaakte haarmaskers (DIY haarmaskers), maar omdat deze geschikt is voor droog haar, ga ik deze uittesten wat het effect hiervan is tegenover de zelfgemaakte haarmaskers.

unboxing yves rocher

Bovendien heb ik ook een handcrème gekocht dat je handen voedt. Dat is wel nodig voor de komende tijd in de koude maanden om de handen extra te beschermen en te verzorgen.

unboxing yves rocher

Op cosmeticagebied heb ik de mascara ‘sexy pulp’ gekocht voor extra volume van de wimpers door de extra grote borstel. Daarnaast heb ik ook een eyelinerpen aangeschaft, Ik gebruikte voorheen alleen liquid eyeliners, zoals die van L’Oreal waar ik een review over heb geschreven (klik hier om te lezen over de liquid eyeliner van Rimmel Londen). Maar ik heb vaker gehoord dat het makkelijker gaat met een eyelinerpen. Dus deze ga ik uitproberen, ben benieuwd!

unboxing yves rocherunboxing yvesrocher

Als laatst heb ik nog een mini parfumflesje gekocht van Quelques Notes d’Amour (5ml.). Deze parfum hoort bij de meer zwaardere geuren en bevat de Damascus rozengeur. Hij ruikt heerlijk zoet en je blijft het de heel de dag ruiken.unboxing yvesrocher

Dit waren de producten die in de doos zaten. Met de meeste producten ben ik blij mee. Wil je een kijkje nemen op de site? Klik dan hier om rechtstreeks naar de site te gaan. Ik hoop dat jullie het een leuke unboxing vonden. Als jullie meer informatie of vragen hebben laat het dan hieronder weten. Deze zal ik zo snel mogelijk voor jullie beantwoorden!

Heb jij weleens producten gekocht van Yves Rocher?

 Liefs, 

         Bouchra

Volg jij mij al op social media?

Instagram – Bloglovin

5 gedachtes over “Unboxing Yves Rocher #2

Geef een reactie

